Outlook 97 laver noget værre vrøvl
Fra : Kjetil Fleten

Dato : 07-10-02 14:18

Outlook 97 har begyndt med at ikke gendfinde mailmapper, samt udskifte
filmenuen med noget af egenskaberne for A: drevet ! Løsningen er jo
nok at afinstallere og geninstallere igen. Jeg har forsøgt at bruge
installation/afinstallations manageren fra Office 97 til at fjerne
Outlook. Når jeg bagefter installerer outlook igen, "husker" outlook
de gale indstillingerne stadigvæk. Hvad kan gøres for at outlook skal
"glemme" at den nogensinde har haft noget med denne PC'en at gøre ? Er
det trygt at pille ved registry-filerne, og i tillfelde; hvad skal der
pilles ved ? Jeg kører NT 4.0 i et netværk.

mvh
Kjetil

Fra : pre

Dato : 07-10-02 18:42

Ligegyldigt hvor mange gange du sletter og geninstallerer din Outlook,
så bli´r filerne bare liggende hvor de lå. Det er kun registeradresser
du sletter. Det mindste du skal gøre er at defragmentere disken. Man
kan søge/slette i Registry, det er langsommeligt og ikke ufarligt.

© pre 2002