MS Windows
briani 27239
Mangler msmqocm.inf
Fra : Claus Larsen

Dato : 06-10-02 13:28

Efter installation af XP SP1 mangler jeg tilsyneladende denne fil:
msmqocm.inf.
Når jeg forsøger at bruge "Tilføj/fjern Windowskomponenter" i kontrolpanel
får jeg fejlmelding at filen mangler.

På min datters PC - hvor SP1 ikke er installeret - kan jeg ikke finde filen,
men her virker "Tilføj/fjern Windowskomponenter"

Er der én der vil være flink at maile den til mig - samt oplysninger om hvor
den skal ligge?

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

Fra : Madsen

Dato : 06-10-02 14:36

Claus Larsen skrev:

> [...]
> kontrolpanel får jeg fejlmelding at filen mangler.
>
> Er der én der vil være flink at maile den til mig - samt

Jeg kører med den engelske WinXP Pro SP1 og her ligger filen i mappen:
\WINDOWS\inf. Jeg ved ikke om du kan bruge filen på en dansk WinXP,
hvis det er sådan en du sidder med, men min udgave af filen kan hentes
her: <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp1/msmqocm.inf>

Madsen.

Fra : Henry

Dato : 06-10-02 15:01

> [...]

Når du så har installeret den i Windows\inf kommer du garanteret også til at
mangle msmqocm.dll
som jo sikkert skal ligge i Windows\system 32.
finder du den og installerer den kommer der sikkert ikke flere
fejlmeldinger, men menuen tilføj/fjern Windows komponenter dukker bare ikke
op,
sådan gik det da jeg prøvede.
Jeg har læst på goggle der er flere der har fejlen på efter at have
installeret sp1, så mon ikke der er en fejl ved sp1.

Ellers vil jeg da gerne høre om du får det til at virke.

Fra : Claus Larsen

Dato : 06-10-02 19:32

Hmmm...det virkede ikke.
Har ellers .dll filen, men det virker stadig ikke.

Bliver nok nødt til at geninstallere XP - UDEN SP1

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk