Submitte form til forsk. steder
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-10-02 12:24

Hej,

Hvordan får jeg forskellige alm. tekst-links til at submitte den samme form
til forskellige steder, afhængig af hvad der klikkes på, altså jeg vil gerne
have flg.:

der klikkes på det link, men hvis der klikkes på

Kan det lade sig gøre?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 06-10-02 12:53

> [...]
> have flg.:

> der klikkes på det link, men hvis der klikkes på

Alt kan lade sig gøre :)

onClick="document.getElementById('minForm').action='site1.html';
document.getElementById('minForm').submit()">Submit site1</a>

onClick="document.getElementById('minForm').action='site2.html';
document.getElementById('minForm').submit()">Submit site2</a>

Og så din form:
<form action="site.html" id="minForm">

Mvh Mark

---