Outlook 2002 med SP2
Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 06-10-02 07:02

Hej Gruppe,

Jeg kører på min pc WinXP Pro, og Office XP, og har nu fået det irriterende
problem at Outlook går ned.

Det er sådan at jeg fint kan åbne det, tjekke mails, sende mails bruge
kalenderen og alt det. Så forlader jeg f.eks. pc'en en time eller 2 og når
jeg kommer tilbage er Outlook gået ned. Der står bare at det lukkes da det
har udført en ulovlig handling.....

Så klikker jeg OK og programmet lukker ned og starter op igen - og virker
fint. Næste gang jeg kommer tilbage er det samme sket igen......og
igen.......og igen.

Det er kommet efter installation af SP2, men inden jeg afinstallerer denne
vil jeg lige høre om nogen kan hjælpe mig?

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign - Skilte & Solfilm
Strandvejen 52
5240 Odense NØ