d. 05/10/02 21:10 skrev Casper Larsen på Umatthiesen@tdcadsl.dk i artiklen
3d9f3913$0$96758$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
> så er mine spørgsmål bare Hvad indgår i sådan et samarbejde og hvorfor er det
> med til at skabe succes
Jeg har ikke så meget at have det i, men jeg forestiller mig, det har noget
at gøre med, at det er butikkerne, der møder og dermed kender kunderne og
deres ønsker og behov, som de hurtigt kan give videre til leverandørerne,
som så kan tilpasse deres varer til disse ønsker og behov.
I sportsbranchen stilles nok specielt store krav til beklædning og udstyr,
da de er vigtige for sportsudøvernes evige stræben efter bedre resultater.
For øjeblikket har klubberne, der er præsenteret i Håndboldligaen for damer
et problem med en kombination af sko og gulvbelægning, som synes at give
mange korsbåndsskader, tilsyneladende fordi skoene står lidt for godt fast i
gulvet ved visse bevægelser (kropsfinter og opdækning) hvor knæene belastes
på en forkert måde. Den fabrikant af sportssko, der først finder en løsning,
får sikkert en markedsfordel.
Sportsbranchen er jo også kendetegnet ved, at prisen ikke er afgørende.
Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen
|