billigt elværktøj??
Fra : M.Hansen

Dato : 05-10-02 18:47

hej ng
hvor kan man købe billigt elværktøj over netted
boremaskiner osv

Fra : Lars Kristensen

Dato : 05-10-02 21:25

Prøv her http://www.harald-nyborg.dk/

Fra : Soren Pedersen

Dato : 06-10-02 01:47

Eler www.thansen.dk Men vær opmærksom på at uanset hvor du handler, så får
du hvad du betaler for..........

Mvh
Søren

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-10-02 13:20

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> wrote in message
> Eler www.thansen.dk Men vær opmærksom på at uanset hvor du handler, så får
> du hvad du betaler for..........
>
> Mvh
> Søren

Vil det sige at hvis man køber en Bosch boremaskine og den er 100 kr
billigere i HN end i
Råd&Dåd, så er den i HN dårlig kvalitet ?

--
mvh/regards

Christian

Fra : Soren Pedersen

Dato : 07-10-02 19:42

> Vil det sige at hvis man køber en Bosch boremaskine og den er 100 kr
> billigere i HN end i
> Råd&Dåd, så er den i HN dårlig kvalitet ?

Nope!...Men lad mig for en sikkerheds skyld alligevel skære det ud i pap for
dig:
I diverse katalogmarkeder og andre steder kan du købe f.eks elektriske
stiksave til 150,-. Det er så DER at du ikke kan forvente at have sparet
noget i sidste ende hvis du sammenligner med f.eks. DeWalt til 900,-.
Ligeledes skal man være forbandet sikker på at det er NØJAGTIG den samme
maskine man sammenligner - I de grelle tilfælde er der kun et bogstav i
typenummeret til forskel på en der er produceret i en hulens fart i østen
til en kampagne, og den maskine der koster et par hunrede mere og har et
givent mærkes sædvanlige kvalitet (ex. Bosh, AEG osv.).

Mvh
/Søren - Der selv køber de billige mærker, fordi han stort set aldrig bruger
sit værktøj

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-10-02 08:11

> [...]
> til en kampagne, og den maskine der koster et par hunrede mere og har et
> givent mærkes sædvanlige kvalitet (ex. Bosh, AEG osv.).

Det er rigtigt, jeg har også lagt mærke til at der tit er kampagnemodeller
ala. (fiktivt navn) BZ643 og BZ643a.

> Mvh
> /Søren - Der selv køber de billige mærker, fordi han stort set aldrig
bruger
> sit værktøj

Det gør jeg også, desuden har jeg en accu-boremaskine der har været billig,
men den er faktisk utroligt god.

--
mvh/regards

Christian

Fra : Niels Olsen

Dato : 08-10-02 20:09

Al denne snak om billigt elværktøj får mig til at tænke på om der er nogen
af jer der kender til og har nogen erfaring med det hollandske mærke Kinzo.
Jeg har fået at vide af ekspedienten at kvaliteten er den samme som Bosch.
Men han skal jo også sælge. Det skal måske lige nævnes at det jeg overvejer
at købe er en overfræser incl. æske med 12 jern til 599,- Kan det betale sig
mon?

MVH Niels

Fra : henrik

Dato : 09-10-02 00:56

det tror jeg ikke

Fra : Per H

Dato : 09-10-02 05:40

On Tue, 8 Oct 2002 21:08:32 +0200, "Niels Olsen" <no@e-box.dk> skrev:

>Men han skal jo også sælge. Det skal måske lige nævnes at det jeg overvejer
>at købe er en overfræser incl. æske med 12 jern til 599,- Kan det betale sig
>mon?

Kender ikke lige det mærke, men som hobbymand, der kun skal bruge det
engang imellem, til småting, så er det sikkert ok.

Jeg skulle bruge en extra en, som jeg købte i jem og fix.
Den er ikke lige så præsis i instillingerne som de andre fræser jeg
har, men prisen er også kun en tiende del.

Pris 285 kr.

Det du skal være opmærksom på er hvor mange watt den er på, helst over
1000 watt

Godt værktøj er rigtigt dyrt, og så er det ikke bosch jeg taler om.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Per H

Dato : 09-10-02 14:02

Fra : Niels Olsen

Dato : 09-10-02 19:12

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle bruge en extra en, som jeg købte i jem og fix.
> Den er ikke lige så præsis i instillingerne som de andre fræser jeg
> har, men prisen er også kun en tiende del.
>
> Pris 285 kr.

Hvilket mærke/model var det?

> Det du skal være opmærksom på er hvor mange watt den er på, helst over
> 1000 watt

Nå, så bliver det ikke Kinzo'en. Den er kun på 700 W.

Hvad med Harald Nyborgs nye mærke der hedder Power super, er det mon noget
værd?

> Godt værktøj er rigtigt dyrt, og så er det ikke bosch jeg taler om.

Ja, man får som regel kun hvad man betaler for. Hvilket mærke tænker du så
på?

MVH Niels

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 06-10-02 19:03

"M.Hansen" <michael_s@hansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> hej ng
> hvor kan man købe billigt elværktøj over netted
> boremaskiner osv

www.berghandel.dk

Henrik

Fra : Finn I

Dato : 19-10-02 21:45

"M.Hansen" <michael_s@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hvor kan man købe billigt elværktøj over netted
> boremaskiner osv

Jeg har ikke selv købt ved dem endnu men www.lve.dk syntes jeg har rimelige
priser (Ved køb med kort er prisen incl porto)
På mange områder er de billigere end fx. Harald Nyborg
Det er stort set kun kvalitets værktøj de har

Mvh
Finn I