Udskrive to session efter hinanden ??
Fra : SpookiePower

Dato : 05-10-02 14:47

Jeg har et fornavn og et efternavn liggende i et session objekt. Jeg kan
sagtens få den
ene del skrevet ud i en tabel, men jeg vil gerne have både for- og efternavn
skrevet
ud. Jeg er sikker på at der er fordi jeg har placeret & " tegnene forkert.
Er der nogle som kan hjælpe mig med at placere dem rigtigt ?

session("efternavn") & "<BR>%></td>

Fra : Thygesen

Dato : 05-10-02 14:53

> Jeg er sikker på at der er fordi jeg har placeret & " tegnene forkert.
> Er der nogle som kan hjælpe mig med at placere dem rigtigt ?

Response.write
> session("efternavn") & "<BR>%></td>

du kan bruge følgende:

session("efternavn") & "<BR>" %></td>

Der var et response.write for meget og så manglede der et " til sidst.

man kan også bruge = i stedet for response.write, når du bare skal have
udskrevet noget og det vil se således ud:
%></td>

Mvh. Christoffer Thygesen

http://CHT.dk

Fra : SpookiePower