unlock 3210
Fra : Kim bidstrup

Dato : 05-10-02 12:00

min tlf siger nogle gange contack service. da jeg ville prøve at lave det
med et program havde jeg også et unluck program og der kom jeg til at trykke
så jeg closes den ene ud af de 4 porte man kan åbne og close. så nu gider
den ikke at åbne porten mere. og den tlf siger at den ikke acceptere mine
sim kort. hvordan åbne jeg den port jeg kom til at lukke

Fra : Per Sørensen

Dato : 05-10-02 12:04

En ny gang software ville nok hjælpe:)

--
www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : NKSDK

Dato : 05-10-02 21:56

Ny software ville være en god ide, men du kan da prøve et andet
unlock-program først. Prøv google.com efter eepromtools.

Mvh

NKSDK

Unlocker i Viborg

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Sørensen

Dato : 07-10-02 15:17

Du skal have enten et flashersæt eller dongle samt software dertil, se evt.
mere på min side hvordan du gør, undr manual til wintesla:)

Med venlig hilsen

Per Sørensen

djubi@djubi.dk

www.djubi.dk