2 gang body onLoad i body tag??
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 05-10-02 09:52

Jeg har en side, hvor jeg gerne skal have proppet 2 gange onLoad ind i body
tag'et. Jeg har een som hedder
onLoad="MM_preloadImages('images/forside2.gif')" body men jeg skal også
have en OnLoad="doPopup();". Hvordan får jeg det smidt sammen i body
tag'et, så det virker? Har ikke den store forstand på JavaScript er jeg
bange for.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 05-10-02 10:03

Hej Flemming

Flemming C. Lund wrote:
> [...]
> tag'et. Jeg har een som hedder
> onLoad="MM_preloadImages('images/forside2.gif')" body men jeg skal også

Det er simpelt:

onLoad="MM_preloadImages('images/forside2.gif'); doPopup();"

Og så lidt udenfor emnet, men på funktionsnavnet gætter jeg på at sidste
skal åbne et popup-vindue. Den slags er der mange der hader, og derfor
kan man slå popup-vinduer fra i nogle browsere. Bare lige til din
orientering...

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 05-10-02 10:14

Tak. Det var lækkert!

> [...]
> skal åbne et popup-vindue. Den slags er der mange der hader, og derfor
> kan man slå popup-vinduer fra i nogle browsere. Bare lige til din

Ved jeg godt, hader det som sådan også selv, men det er nødvendigt at bruge
på den side, som jeg laver. Men tak for rådet