Fejlmeddelelse i Outlook Express + downloa~
Fra : Morten

Dato : 04-10-02 18:56

Nu er jeg ikke den største EDB-haj, derfor håber jeg på at få lidt
hjælp.

Jeg har sådan set 2 problemer.

1. Jeg har Outlook Express 5 installeret.

Når jeg prøvet at åbne en postmeddelse med en vedhæftet fil opstår
følgende fejlmeddelelse:

"Der er opstået en fejl under forsøg på at indlæse meddelelsen.
Der er opstået en fejl".

Hvad kan det skyldes ?

2. Jeg er lige kommet på vores lokale netværk.

Lige så snart jeg prøver at gå ind på et link, hvor man kan downloade
et program, sker der ingenting. Jeg ved fra en bekendt, at der plejer
komme en box, hvor der står at man enten kan åbne fra nuværende
placering eller gemme på harddisken. Jeg har prøvet at skifte mellem
Internet Explorer 5 og 6, da jeg havde hørt at det kunne være
problemet.

Er der nogle der kan give et godt råd ?

Fra : 5750 giller

Dato : 08-10-02 07:27

"Morten" <3b@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> placering eller gemme på harddisken. Jeg har prøvet at skifte mellem
> Internet Explorer 5 og 6, da jeg havde hørt at det kunne være

vedr. download.
jeg kan ikke fortælle en løsning, andet end at købe et at de pc blade med
cdér i og installere netscape og så bruge expolre som du plejer når du så
downloader så vil explore bruge netscape til DL. jeg ved godt dette ikke er
en holdbar løsning men jeg har tidligere spurt i gruppen ude at få hjælp, så
indtil du finder en holdbar løsning kan denne bruges, og hvis du hitter ud
af noget der kan bruges må du gerne maile til mig så jeg oxo kan DL igen

--
( . ) ( . )
^

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-02 17:52

Er der en der har en fil til agent sådan at man kan få dansk tekst på,
eller evt. ved hvor en sådan findes. ( hvis den findes )

PÅ FORHÅND TAK

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-02 17:53

Tue, 08 Oct 2002 18:52:07 +0200, skrev BETTY <>:

>Er der en der har en fil til agent sådan at man kan få dansk tekst på,
>eller evt. ved hvor en sådan findes. ( hvis den findes )

Det kan man (desværre) ikke.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-10-02 18:03

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> posting:

>Det kan man (desværre) ikke.

Men det ser ud til, der arbejdes på det:
http://forteinc.com/international/index.php

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Fra : Henrik Walther

Dato : 08-10-02 19:58

On Tue, 08 Oct 2002 19:03:17 +0200, Christian Bohr-Halling wrote:

> Men det ser ud til, der arbejdes på det:
> http://forteinc.com/international/index.php

Ja men med det tempo Forté har for dagen kan det projekt have lange
udsigter.

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net