Full screen
Fra : sounded

Dato : 04-10-02 17:35

Jeg vil gerne åbne en html-side eller en flash-side så den udfylder hele
skærmen, ikke bare browser vinduet, men at den overtager hele
skrivebordet.
Findes der en html kode eller et javascript til det?

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørn Andersen

Dato : 04-10-02 17:41

On Fri, 04 Oct 2002 16:34:36 GMT, "sounded" <sounded.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>skrivebordet.
>Findes der en html kode eller et javascript til det?

Muligvis, men lad være med at gøre det uden at give brugerne mulighed
for at vælge til eller fra. Mange (inkl. jeg) vil opfatte det som et
groft overgreb.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 05-10-02 09:09

sounded wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> skrivebordet.
> Findes der en html kode eller et javascript til det?

Ja det kør der du kan hente den her. www.cichosz.dk/fuld-skærm.rar
mvh Henrik C

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : sounded

Dato : 05-10-02 22:08

"Henrik Cichosz" skrev d. 05-10-02 09:09 dette indlæg :

> Ja det kør der du kan hente den her. www.cichosz.dk/fuld-skærm.rar
> mvh Henrik C

Tak Henrik C, men linket virker bare ikke :(

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 06-10-02 11:05

> Tak Henrik C, men linket virker bare ikke :(

Det er mærkeligt det gør det her, det hele likker i en mapper der er
pakket med winrar her er den fulde addresse
http://www.cichosz.dk/fuld-skærm.rar
hent den og pak den ud så har du alt.
ps. den file der heder main.html er til mac bruger

vis du stadig ikke kan hente det kan jeg da godt maile det til dig

Fra : sounded

Dato : 08-10-02 19:36

Tak for svaret Henrik Cichosz.

http://www.kandu.dk/