Skærme
Fijala 3554
Mac til PC
Fra : Mogens Dammand

Dato : 24-02-01 19:10

Findes der en måde hvorpå man kan bruge en MAC-skærm på en PC'er??

Mogens Dammand

Fra : Thomas R

Dato : 25-02-01 01:35

Ja det kan du godt. Min gamle 15" Apple virker fint på min pc =) jeg har
bare købt et Vga kabel så var den fjong
mbh Thomas

Fra : erstrup

Dato : 04-06-01 14:14

http://www.kandu.dk/

Fra : erstrup

Dato : 04-06-01 14:15

"Thomas R" skrev d. 25-02-01 01:35 dette indlæg :
> Ja det kan du godt. Min gamle 15" Apple virker fint på min pc =) jeg
> [...]

Hvor har du købt sådan en dims. Der er vel tale om en eller anden form
for konverter?

Erik Erstrup

http://www.kandu.dk/