Staroffice til Word?
Fra : O. Skjold

Dato : 03-10-02 19:16

Hej!

Hvordan kan man konvertere et dokument fra Staroffice til Word?

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 03-10-02 19:43

O. Skjold (olas@sol.dk) skrev:

> Hvordan kan man konvertere et dokument fra Staroffice til Word?

"Save as" i Staroffice.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : O. Skjold

Dato : 03-10-02 20:18

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse

<klip>

> "Save as" i Staroffice.

Hmm, jeg tror lige jeg omformuler mit spøgsmål

Hvordan kan man konvertere et dokument fra Staroffice til Word,
hvis man IKKE har Staroffice installeret?

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-10-02 20:49

"O. Skjold" <olas@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, jeg tror lige jeg omformuler mit spøgsmål
>
> Hvordan kan man konvertere et dokument fra Staroffice til Word,
> hvis man IKKE har Staroffice installeret?
>
> --
Man skulle kunne bruge OpenOffice, som bl.a. fulgte med bladet Datatid nr. 7
fra i år. Kan evt. lånes på det lokale bibliotek.
Du kan evt. sende filen til mig, så vil jeg prøve om jeg kan gøre det, da
jeg lige p.t. har OpenOffice inde på min pc.

Kurt

Fra : O. Skjold

Dato : 03-10-02 21:11

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse

<klip>

> [...]
> Du kan evt. sende filen til mig, så vil jeg prøve om jeg kan gøre det, da
> jeg lige p.t. har OpenOffice inde på min pc.

Jeg har ikke filerne her, så jeg kan desværre ikke sende en til dig.

Jeg søgte lige lidt på OpenOffice, og det ser ud til at du har ret i, at
den kan hvad jeg efterlyser. Den danske version (49 MB) skulle kunne
hentes fra Sunsites mirror, men linkene ser ud til at være døde?

Ellers mange tak for hjælpen, nu har jeg da noget at arbejde videre
med

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : pre

Dato : 04-10-02 13:23

Der er lige den kedelige kendsgerning, at StarOffice ikke længere kan
hentes gratis hos Sun.

© pre 2002

Fra : O. Skjold

Dato : 04-10-02 19:43

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Der er lige den kedelige kendsgerning, at StarOffice ikke længere kan
> hentes gratis hos Sun.

Korrekt, men OpenOffice kan hentes gratis fra www.openoffice.org
og med den har jeg nu løst mit problem

--