Upload af billede til server
Fra : Kasper Ovi

Dato : 03-10-02 19:40

Hej

Jeg har kigget en del på nettet for at finde en SIMPEL måde at få uploaded
et jpg-billede til en specifik folder på en wannafind-server (som jeg ikke
kan installere alle mulige smarte ting på).

Jeg har ikke fundet noget som bare har virket, og derfor vil jeg høre jer om
der findes en komponent som er nem og simpel?

Gerne med eksempel, da jeg newbie udi objects osv........ tak

Hilsen
Kasper

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-10-02 20:39

Kasper Ovi wrote :

> [...]
>
> Jeg har ikke fundet noget som bare har virket, og derfor vil jeg høre
> jer om der findes en komponent som er nem og simpel?

har du kigget på wannafinds website ? De skriver bla. at du har adgang til
AspUpload [1]. Deres dokumentation ser også ret gennemtænkt ud - omend den
er direkte fra producentens hjemmeside.

[1] http://www.wannafind.dk/support/more.asp?id=29

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Kasper Ovi

Dato : 03-10-02 20:54

"Jesper Stocholm" <jespers@stocholm.invalid> wrote in message

> [...]
> AspUpload [1]. Deres dokumentation ser også ret gennemtænkt ud - omend den

Hehehe...... hvad kan jeg sige?!
Det virkede vist HELT fint

Takker

Mvh