Hjælp
Fra : Henrik C. Jørgensen

Dato : 03-10-02 15:25

hej der !!!

jeg vil gerne vide hvor jeg kan hente den nyeste software til 3310 & 6210 ??

er der nogle der kan hjælpe ?

skal man have software til datakabler? jeg har nemlig købt to hos
super-cover !

---

Fra : N-S

Dato : 03-10-02 17:31

Du skal ikke nødvendigvis have en tilhørende software til datakablerne, det
hele ligger som regel i prg. som du bruger.
Hvad angår software til tlf. kan jeg ikke hjælpe.

Checked by BWH virus system
Version: ShitIHaveVirusOnMyComputer

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 03-10-02 17:44

> skal man have software til datakabler? jeg har nemlig købt to hos
> super-cover !

Du kan ikke opdatere dem med det kabel. Det kræver et flasherinterface.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus

Fra : Henrik C. Jørgensen

Dato : 03-10-02 18:14

Hvad kan jeg så med de kabler ??
"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:anhs4a$1kt$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 03-10-02 19:36

[datakabel]

> Hvad kan jeg så med de kabler ??

Redigere telefonbog, logoer, ringetoner mv. Prøv at hente programmet
LogoManager.

--
mvh Kasper

Fra : Henrik C. Jørgensen

Dato : 03-10-02 20:22

ok !!! mange tak for det Kasper

kan du fortælle mig hvor jeg få et flasherinterface ?? og hvor meget det
koster ?

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:ani2n1$1ic$1@sunsite.dk...

---

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 03-10-02 20:43

> ok !!! mange tak for det Kasper
>
> kan du fortælle mig hvor jeg få et flasherinterface ?? og hvor meget det
> koster ?

Færdigsamlet er www.basicelectronics.dk de billigste jeg har set. Det er dog
meget billigere at finde diagrammerne på nettet og selv bygge et interface,
hvis du kun skal bruge én model.
Jeg vil tro du kan finde diagrammerne med google og lidt tålmodighed.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus