Ikke valid kode. Hjælp ønskes
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 03-10-02 15:27

Hej.

Jeg får følgende fejl på w3c.org validatoren:

<script language="JavaScript" type="text/javascript" src="scripts.js">
^Error: there is no attribute "LANGUAGE" for this element (in this
HTML version)

<script language="JavaScript" src="../overlib.js"></script>
Error: required attribute "TYPE" not specified

Hvad skal det rettes til for at det er valid og for at det stadig
virker.

Mvh. Brian
--
Min private babeside - nu med IPIX billeder.
http://www.patricia-brinch.dk (Ved e-mail, slet 2xBEDSTE)

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 03-10-02 19:43

Brian B Christensen wrote:
> [...]

><script language="JavaScript" type="text/javascript" src="scripts.js">
> ^Error: there is no attribute "LANGUAGE" for this element (in this

Hvilken HTML verison?

--
Greetings
Bjarke Freund-Hansen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 03-10-02 19:47

On 03 Oct 2002 18:42:36 GMT, Bjarke Freund-Hansen
<RoceKiller@impsoft.dk> wrote:

>Hvilken HTML verison?

HTML 4.0

Mvh. Brian

Fra : Rune Glerup

Dato : 03-10-02 19:49

Brian B. Christensen skrev:

> HTML 4.0

language på <script> er depricated og derfor ikke med i Strict-udgaver
af Html; language er unødvendigt i alle nye browsere og du kan derfor
umiddelbart slette det.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 03-10-02 20:04

On Thu, 3 Oct 2002 20:49:29 +0200, Rune Glerup <usenet@kaboom.dk>
wrote:

>language på <script> er depricated og derfor ikke med i Strict-udgaver
>af Html; language er unødvendigt i alle nye browsere og du kan derfor
>umiddelbart slette det.

Tak, så validerer det.

Mvh. Brian