Lyserød papirsduge
Fra : Dyl

Dato : 03-10-02 11:43

Nogen der ved hvor ovenstående kan købes i Københavnsområdet (Hvidovre), og
hvis det er billigt gør det bestemt ikke noget - der er mange andre udgifter
til en barnedåb

Fra : PH

Dato : 03-10-02 12:08

"Dyl" <dyl_RemoveThis_@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> hvis det er billigt gør det bestemt ikke noget - der er mange andre

Vi kunne heller ikke finde lyserøde papirsduge. Jeg købte i stedet en hvid,
og så alt det lyserøde slik jeg kunne finde.

Søde lyserøde og hvidstribede bolcher pakket ind i cellofan, lyserøde
vingummier etc. og strøede dem med rund hånd ud over dugen.

Bordpynten blev et populært indslag i festen, især for de mindre gæster.

PH

Fra : Pia

Dato : 03-10-02 12:40

Sikke dog en soed ide!!! Den maa jeg bruge naeste gang :)

Knus

Pia

Fra : Helleq

Dato : 03-10-02 12:57

> [...]
og
> hvis det er billigt gør det bestemt ikke noget - der er mange andre

Det kan muligvis betale sig for dig at købe noget nervøs velour istedet for,
det kan du få til ca. 20,- pr meter og så kan det bruges på pigeværelset
bagefter ( vores blev genbrugt til sengetæppe og gardiner på værelset.

Måske en idé?

Mvh Helle