/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Viewsonic P95F - bytteren er ankommet..
Fra : Niels Sørensen


Dato : 03-10-02 11:53

Hermed blot lidt info til de folk, der tidligere har været mig behjælpelig
med gode råd (Flemming J. m.fl.):

Så kom der en ombytningsskærm fra InfoCare til gengæld for den første
ombytningsskærm som jeg fik - det var den, der havde en lille ridse og var
lidt gnidret (Gl. emne: "Viewsonic P95f - lidt gnidret i den ene side..")..

Til min store glæde er der ikke problemer med at den er utydelig/gnidret
noget sted i billedet som både den oprindelige skærm og den første
ombytningsskærm var...
Til gengæld ser jeg nu til min store skræk, at der IGEN er en ridse i
overfladen - samme størrelse som før, nemlig en lodret placeret ridse på ca.
2 cms længde, og nu sidder den endda ret tæt på midten af skærmen.. ØV!

Jeg har forsøgt om jeg kunne få den væk med en blød pudseklud, men nix. Så
der er nok ikke andet at gøre end at ringe til InfoCare ENDNU engang..
Måske kan jeg overtale dem til at sende mig en fabriksny.. Det er i hvert
fald ved at være surt.

Venlig hilsen
Sørensen



 
 
Niels Sørensen (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Niels Sørensen


Dato : 03-10-02 14:08


"Niels Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:anh78p$ebl$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Jeg har forsøgt om jeg kunne få den væk med en blød pudseklud, men nix. Så
> der er nok ikke andet at gøre end at ringe til InfoCare ENDNU engang..
> Måske kan jeg overtale dem til at sende mig en fabriksny.. Det er i hvert
> fald ved at være surt.

Nix, desværre ville de bestemt ikke sende en fabriksny.. De sender dog endnu
en bytter så snart de har modtaget den nuværende.

Denne gang har jeg fået manden til at se den grundig efter inden den
sendes - så slipper jeg da i hvert ald for ridser.
Så håber jeg bare virkelig, at den er helt problemfri ellers - ingen uens
favre eller mørke skygger, og ingen udtydelig/gnidret grafik noegt stedpå
skærmen...!

Venlig hilsen
Sørensen



Blaster (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Blaster


Dato : 03-10-02 17:15

Men hvis du ikke har prøvet det får du sikkert en med geometri fejl .. det
har jeg prøvet bare med en Sony.
Mvh
"Niels Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.com> wrote in message
news:anhf6f$lb6$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
>
> Denne gang har jeg fået manden til at se den grundig efter inden den
> sendes - så slipper jeg da i hvert ald for ridser.
> Så håber jeg bare virkelig, at den er helt problemfri ellers - ingen uens
> favre eller mørke skygger, og ingen udtydelig/gnidret grafik noegt stedpå
> skærmen...!




Niels Sørensen (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Niels Sørensen


Dato : 03-10-02 18:33


"Blaster" <blaster25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d9c6d10$0$96749$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Men hvis du ikke har prøvet det får du sikkert en med geometri fejl .. det
> har jeg prøvet bare med en Sony.

Hvis jeg ikke har prøvet hvad?
- jeg kan nemlig stadig nå at ringe/skrive til dem inden de sender en ny -
så gode råd er meget velkomne!

Venlig hilsen
Sørensen



Blaster (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Blaster


Dato : 03-10-02 18:51

Om du har prøvet at få nogen med geometri fejk, det er også noget der kan
ske når man får byttet en skærm.
"Niels Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.com> wrote in message
news:anhunb$132f$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
>
> "Blaster" <blaster25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3d9c6d10$0$96749$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Men hvis du ikke har prøvet det får du sikkert en med geometri fejl ..
det
> > har jeg prøvet bare med en Sony.
>
> Hvis jeg ikke har prøvet hvad?
> - jeg kan nemlig stadig nå at ringe/skrive til dem inden de sender en ny -
> så gode råd er meget velkomne!
>
> Venlig hilsen
> Sørensen
>
>



Chuke Mimergolf (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Chuke Mimergolf


Dato : 03-10-02 21:01

"Niels Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.com> skrev

> Nix, desværre ville de bestemt ikke sende en fabriksny.. De sender dog
endnu
> en bytter så snart de har modtaget den nuværende.
>
> Denne gang har jeg fået manden til at se den grundig efter inden den
> sendes - så slipper jeg da i hvert ald for ridser.

HA! Jeg kan levende forestille mig, hvor mange sekunder de bruger på at se
den efter.... To!

Ridser ses bedst når skærmen er tændt, og jeg tvivler på at de gider at pille
skærmen ud af lageret, sætte den til en PC, tjekke den grundigt, sætte den
tilbage på lageret, med en seddel hvorpå der står, at netop denne skærm er
reserveret til dig.

> Så håber jeg bare virkelig, at den er helt problemfri ellers - ingen uens
> favre eller mørke skygger, og ingen udtydelig/gnidret grafik noegt stedpå
> skærmen...!

Jeg forstår jeg godt. Det er meget frustrerende, at vide at risikoen for at
få en skærm med nye fejl i høj grad er til stede.

Jeg havde en Sony G400, som efter lidt under et år blev uskarp i kanterne
(konvergensfejl). Jeg fik skærmen byttet af Anovo, men den nye var værre end
den første mht. konvergensfejl. Jeg fik en ny, men denne var endnu værre -
flere geometrifejl, konvergensfejl og misfarvninger. Ringede dernæst til
Sony - ikke Anovo - og forklarede historien til en stor kanon, og i al
fordragelighed blev vi enige om, at det nok var bedst at Sony sendte mig en
fabriksny skærm, for som han sagde: "Vi bliver nødt til at finde en løsning
både du og jeg bliver glade for". Flink mand Han beklagede endda, at han
ikke havde flere G400 skærme på lager, og spurgte om det var i orden, at jeg
fik den nye model G420.... Joooh tak!

Pointen er, at det godt kan betale sig at stille klare krav, for som
udgangspunkt må man antage at producenten er interesseret i en tilfreds
kunde.

mvh
Peter



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408941
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste