Sjove blade på en kugleahorn
Fra : sune vuorela

Dato : 03-10-02 08:56

Hjesa!

I mine forældres have står der et par kugle-ahorntræer. Et af dem har
fået et sjovt udseende på nogle af bladene.
Det ser ikke så pænt ud...
Er der nogen, der ved hvad der er galt?

ca 2 uger gammelt billede uploaded til dk.binaer under emnet
kugleahorn

På forhånd tak

--
Sune + forældre

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 03-10-02 10:10

On Thu, 03 Oct 2002 09:55:57 +0200, sune vuorela <nospam@vuorela.dk>
wrote:

> [...]
>Det ser ikke så pænt ud...
>Er der nogen, der ved hvad der er galt?
>
>ca 2 uger gammelt billede uploaded til dk.binaer under emnet

Det kunne ligne noget meldug. Det er der ret meget af lige nu, især på
eg, men det kan også sagtens gå på ahorn. (Meldug er i hvert fald meget
glad for naur som er meget tæt beslægtet med ahorn)

Meldug er ikke noget at bekymre sig om, slet ikke nu. Og bare fordi den
har det nu, er det ikke ensbetydende med at den også får det næste år.
Meldug plejer at komme når der er tørt, og det har der efterhånden været
længe.

Men når den smider bladene, så kan i jo fjerne dem hvis i har en stor
trang til at gøre noget

http://www.gartneriet.dk
- nu med link til egne billeder fra Aero-koncerten
med Jean Michel Jarre