Anbefal et P4 bundkort
Fra : Kim Jensen

Dato : 02-10-02 09:17

Jeg skal anskaffe mig et bundkort til en P4 @ 2,4 GHz el. 2.53 GHz.

Kvalitet / stabilitet / ydelse skal være i top.
Prisen er underordnet.

Skal primært benyttes til spil ( og evt. videoredigering ).

Jeg vil foreløbigt bruge mit grafikkort ( Radeon 8500 ),
men forventer senere at opgradere til Radeon 9700 Pro.

Jeg har ikke nødvendigvis behov for USB 2.0 & Firewire,
da jeg i forvejen har dette på et PCI kort.

Hvad kan i anbefale ?

mvh,

Kim

Fra : Leony

Dato : 04-10-02 13:57

"Kim Jensen" <kj@hd.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal anskaffe mig et bundkort til en P4 @ 2,4 GHz el. 2.53 GHz.
> Kvalitet / stabilitet / ydelse skal være i top.
> Hvad kan i anbefale ?

Tom tester 16 boards med en 2,53 GHz her.
Del 1:
http://www6.tomshardware.com/mainboard/02q3/020722/index.html
Del 2:
http://www6.tomshardware.com/mainboard/02q3/020917/index.html
Mon ikke du finder noget du kan bruge.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Allan Nielsen

Dato : 04-10-02 20:43

Asus P4T533. Med 32 Bit RDram. Men forslås ikke til overclockning.

Allan