Branchekoder
Fra : Dan

Dato : 01-10-02 18:28

Hejsa,

Er der nogen, som ved, hvor man kan finde en oversigt over T&S's branchekoder - I ved, dem, som man kan finde fortrykt øverst på virksomheders selvangivelse?
En større søgning på T&S's hjemmeside gav intet resultat!

TIA,
Dan

Fra : TI

Dato : 03-10-02 12:08

Prøv denne side

http://www2.dst.dk/internet/k12/db93/db93_1.HTM

Thor

Fra : Dan

Dato : 03-10-02 15:35

Hej Thor,

Jeg tror det er dem - tak for hjælpen
Nu skal jeg bare have fundet ud af at importere dem ind i Excel, så jeg kan lave LOPSLAG på dem

mvh.,
Dan