Benchmark tests - hvilke?
Fra : Jørgen Larsen

Dato : 01-10-02 13:33

Hej,

Jeg har for første gang siden P1/166 tiden samlet en ny PC:

P4NW 2,4 FSB533
ASUS P4S8X
256Mb Kingston pc2700
MAXTOR +9 ATA133

Det går dejligt hurtigt, men hvordan kan jeg se at systemet er optimeret?

Hvilke benchmark test skal bruges - og hvor kan de downloades?

pft
Jørgen

Fra : Bang

Dato : 01-10-02 21:12

"Jørgen Larsen" <tvilling@ofir.dk> wrote > P4NW 2,4 FSB533
> ASUS P4S8X
> 256Mb Kingston pc2700
> MAXTOR +9 ATA133
>
> Det går dejligt hurtigt, men hvordan kan jeg se at systemet er optimeret?

Hej Jørgen og tillykke med din nye "øse" ;)

Jeg vil anbefale SiSoft Sandra til at checke om dit system performer som det
skal. Læg ikke for meget i de værdier som Sandra melder ud, men benyt blot
programmet til at sammenligne med andre.

Du kan hente det lige her:
http://www.sisoftware.demon.co.uk/san_dem/html/dload_ux86.htm

Med venlig hilsen

Rasmus