telefonkabler
Fra : Robert Jensen

Dato : 01-10-02 07:20

ikke OT da det skal bruges til min ADSL.
står og skal bruge min 50 meter af forskellige typer tlf ledning, både med
og uden stik i enden.

er der nogle af jer der kender et sted i kbh området eller på nettet hvor
det kan betale sig at købe sådan noget ???

tænkte på at gå i en tele dk butik, men tror også at jeg så kommer til at
betale rimeligt meget for sådan noget.

på forhånd tak.

Med venlig hilsen

Robert Jensen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 01-10-02 11:14

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:anbeq0$hu2$1@sunsite.dk...
> [...]
> det kan betale sig at købe sådan noget ???
>
> tænkte på at gå i en tele dk butik, men tror også at jeg så kommer til at

Prøv at kigge i Harald Nyborg (i Glostrup)
www.harald-nyborg.dk hvis du vil kigge inden du tager derud...

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 01-10-02 11:21

Robert Jensen <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> er der nogle af jer der kender et sted i kbh området eller på nettet hvor
> det kan betale sig at købe sådan noget ???

Brinck Elektronik:
<http://www.brinck.dk/>

GreenLine:
<http://www.green-line.dk>

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!