nogen der ved ....
Fra : Rico Rødby

Dato : 30-09-02 21:47

er der nogen herinde der ved hvor http://www.unlockservices.dk/ er henne af
?

han svare ikke på sine mails....

- skal have rettet i mit info på hans side...

- Rico

( måske er han på ferie eller noiget ?? )

Fra : Runman

Dato : 01-10-02 15:46

Rico Rødby skrev
> [...]
> han svare ikke på sine mails....
> - skal have rettet i mit info på hans side...
> ( måske er han på ferie eller noiget ?? )
Ved det ikke men er det en "HAM" er det ikke en "Q" jeg mener navnet er
cassandra eller noget i den stil !!!!
***RUNMAN***

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 02-10-02 08:21

"Rico Rødby" <newsgroup-email@REMOVE_THISspirravip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ?
>
> han svare ikke på sine mails....
>
> - skal have rettet i mit info på hans side...

Punkt 1 - er det en hun (Cassandra), punkt 2 står der på hjemmesiden under
nyheder at fra d. 22 september og 3 uger frem vil hun være udenbys. Så det
forklarer det nok :)

/Steen

Fra : Jens Karstoft

Dato : 02-10-02 13:42

"Steen Holm Pedersen" <shp@_works_at_dsidata.dk> wrote in message
> Punkt 1 - er det en hun (Cassandra)

Arhh ikke helt.. "Hun" hedder faktisk Peter.. Cassandra er bare et
kælenavn..

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Nu også unlock af Ericsson R600 !!

*** Som de første/eneste i Danmark tilbydes unlock af Ericsson R600 !! ***

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 02-10-02 13:46

"Jens Karstoft" <jens@unlockzonen.dk> skrev i en meddelelse

> Arhh ikke helt.. "Hun" hedder faktisk Peter.. Cassandra er bare et
> kælenavn..

Ouch - men ok... Bare jeg slipper for at kæle ;)

/Steen

Fra : Rico Rødby

Dato : 02-10-02 16:11

yes yes...... så det igår.... np! ellers tak for info'en