Skærme
Fijala 3554
AOC LM-700
Fra : [7100] sharkan

Dato : 30-09-02 18:21

Hej,

Er AOC LM-700 en ok skærm ? Er der vildt meget forskel på om det er analog
eller DVI ? Jeg har begge dele på mit Geforce 4 TI4200.

Men den matcher vel de fleste billige CRT skærme i kvalitet. I øjeblikket
har jeg en 19" Medion fra Aldi, men synes ikke helt den er så god.

På forhånd tak.

Fra : WE

Dato : 01-10-02 12:31

Jeg synes ikke, LM-700'eren er særlig OK. Nu skal min godt nok til rep (i
garantiperioden), men bortset fra, at skærmen er større, så er
billedkvaliteten ikke nær så godt som på min Medion 15".

Lige nu flimrer billedet, og det bliver mørkere og mørkere, jo længere tid
skærmen er tændt. Det er ikke skærmkortet - den er prøvet på flere
computere, og den rigtige skærmdriver er installeret.

Kan du få noget andet til ca. samme pris, så se nærmere på det. Men det kan
jo også være, at min har været *lidt* dårlig fra starten, og at den bare er
perfekt, når den kommer tilbage fra rep.

v.h.