Reverse DNS adresser
Fra : Jens

Dato : 30-09-02 14:40

Jeg har får snart tildelt en stor bunke offentlige IP-adresser. Dem vil jeg
gerne have reverse DNS på, sådan at mit domæne navn bliver vist ved f.eks.
trace route.
Jeg har selv kontrol over mit domæne hos GratisDNS.
Er det mig selv eller min Internetudbyder, som skal angive reverse DNS for
adresserne ?

Jens

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 30-09-02 15:35

Jens wrote:

> Er det mig selv eller min Internetudbyder, som skal angive reverse DNS for
> adresserne ?

Det skal du snakke med din udbyder om.

/Rasmus

Only wimps use tape backup: real men just upload their important stuff
on ftp, and let the rest of the world mirror it ;)
-- Linus Torvalds

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-09-02 22:00

On 30 Sep 2002 14:39:31 +0100, "Jens"
<jjonsson@_FJERNDETTE_get2net.dk> wrote:

> Er det mig selv eller min Internetudbyder, som skal angive reverse DNS for
> adresserne ?

Det afhænger lidt af bla. hvad det er for en udbyder, hvilket
produkt, du får adresserne på, og hvor mange adresser, det drejer
sig om.

Under alle omstændigheder skal du have fat i udbyderen for enten
at få dem til at lave reverse DNS eller at delegere det til dig.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Jens

Dato : 01-10-02 09:06

Tak for hjælpen, jeg kontakter min udbyder!

Jens