Valg af regionale indstillinger
Fra : Henrik

Dato : 30-09-02 14:19

Findes der noget kode man kan sætte ind på sine sider (eller i global.asa),
som kan bestemme f.eks. datoformatet?

/Henrik

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-09-02 14:42

Henrik wrote :

> Findes der noget kode man kan sætte ind på sine sider (eller i
> global.asa), som kan bestemme f.eks. datoformatet?

jada ... se lidt på

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iisref/html/psdk/asp/vbob72uc.asp

og herefter på fx

http://www.webwizguide.info/asp/faq/date_time_settings.asp

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Henrik

Dato : 30-09-02 14:58

> jada ... se lidt på

> [...]

Tak - findes der noget der virker på en IIS 4 også? Alternativt: ved du hvor
man sætter det op til dansk på en sådan?

/Henrik

Fra : // Ralley

Dato : 30-09-02 20:51

Hej Henrik

Hvis det drejer sig om dato og tid
Så kan du ændre indstillingerne med:
<% Session.LCID = 1033 %>

Og her kan du se hvilke tal du skal bruge:

// Ralley
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/script56/html/vsmscLCID.asp

Fra : Henrik

Dato : 01-10-02 09:10

> Hvis det drejer sig om dato og tid
> Så kan du ændre indstillingerne med:
> <% Session.LCID = 1033 %>

Jeg takker, men det virker desværre ikke før IIS 5.1 (bruger stadigvæk v.4)

/Henrik

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-10-02 09:22

Henrik wrote :

> Jeg takker, men det virker desværre ikke før IIS 5.1 (bruger stadigvæk
> v.4)

det virker i hvert fald også i version 5, men om det virker i version 4 er
jeg ikke klar over. Den rette gruppe for generel konfiguration af IIS er i
øvrigt ikke denne gruppe men derimod dk.edb.system.ms-windows.server .
Derfor sætter jeg FUT til denne gruppe.

FUT: dk.edb.system.ms-windows.server