Udfylde form-felt med noget bestemt?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 30-09-02 13:44

Hej,

Jeg har et form-felt i en form med "name=Form" ved navn Adresse, som jeg
gerne vil udfylde med noget bestemt. Jeg har prøvet:
<script>
document.Form.Adresse.value = "";
</script>

Men der sker ikke noget. Hvad gør jeg galt?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 30-09-02 13:54

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> writes:

> [...]
> document.Form.Adresse.value = "";
> </script>

> Men der sker ikke noget. Hvad gør jeg galt?

Det ved jeg ikke. Men, hvis du gav feltet id="Adresse" så ville
det virke at skrive document.getElementById("Adresse").value="" .

Std. disclaimer: Intet virker rigtigt i Netscape 4.
/L

Fra : Chrisser

Dato : 30-09-02 13:58

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> Men der sker ikke noget. Hvad gør jeg galt?

Altså hvis din form hedder form og dit adressefelt hedder adresse, så gør du
ikke noget galt, men hvornår vil du have det udfyldt ?
Du kan jo sige:

<script language="javascript">
function saetNavn(){
document.Form.Adresse.value = "hej med dig";
}
</script>

- og så i dit body-tag:

- så bliver det felt sat når du kommer ind på siden...

Chrisser