Office 2000 og Win Me ?
Fra : Jens Andreasen

Dato : 24-02-01 02:26

Jeg bruger Win Me og har mulighed for at købe Microsoft Office 2000 til Win
9x. I mellemtiden har jeg hørt rygter om, at Office 2000 ikke er kompatibelt
med Win Me og i bedste fald kører ustabilt. Kan nogen be-afkræfte dette
inden jeg vover pelsen?

Jens Andreasen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 24-02-01 05:38

"Jens Andreasen" <jens.andreasen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kompatibelt
> med Win Me og i bedste fald kører ustabilt. Kan nogen be-afkræfte dette

Det virker fint her. Office er aldrig gået ned i de 2½ måned, jeg har haft
denne PC.
--
Mvh. / Sincerely
Lars Frandsen, Denmark

Fra : AN

Dato : 24-02-01 13:15

Bare køb det....Det virker fint ved mig....

AN

Fra : Jens Andreasen

Dato : 24-02-01 15:20

Ok - jeg vover pelsen. Tak for Jeres svar.

Jens Andreasen