nybegynder på netværk
Fra : P.N.

Dato : 23-02-01 23:43

jeg har købt 2 gamle netkort og installeret dem på 2 computere
en gammel med windows 98 og en ny med windows 2000.
problemet opstår når jeg via den gamle pc med win98 vil ind på den nye med
windows 2000.
så skal jeg bruge adgangskode , men jeg har jo ikke sat nogen kode i win
2000 ?.
er der nogen der ved hvad jeg har gjort galt
findes der nogen lettilgængelig litteratur på nettet eller billige hæfter.
MVH Poul

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-02-01 01:36

Hej "P.N." <pip160@hotmail.com>

> [...]
>windows 2000.
>så skal jeg bruge adgangskode , men jeg har jo ikke sat nogen kode i win

Den hurtigste måde at løse det på er ved at aktivere gæste-brugeren på
Windows-2000.

Egentlig burde "vi" tage os sammen til at noget om netværks-deling
mellem forskellige version af Windows eller operativsystemer generelt
til net-faq.dk, det er jo ikke ligefrem sjældent det spørgsml dukker
op.

>findes der nogen lettilgængelig litteratur på nettet eller billige hæfter.

Du kan jo starte med at kigge lidt på net-faq.dk (se signatur) og
ellers har jeg ladet mig fortælle at der findes nogle hæfter med
"netværk for dummies" til fornuftige penge.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Flemming Riis

Dato : 24-02-01 01:40

On Sat, 24 Feb 2001 00:36:01 GMT, Lars Kim Lund <larskim@mail.com>
wrote:

> [...]
>mellem forskellige version af Windows eller operativsystemer generelt
>til net-faq.dk, det er jo ikke ligefrem sjældent det spørgsml dukker

Har duelund ikke det liggende eller er det ICS

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-02-01 01:50

Hej Flemming Riis <flemming@riis.nu>

>Har duelund ikke det liggende eller er det ICS

http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

Hmm, lader det ikke til ..

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Flemming Riis

Dato : 24-02-01 01:47

On Sat, 24 Feb 2001 00:50:10 GMT, Lars Kim Lund <larskim@mail.com>
wrote:

>http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/
>
>Hmm, lader det ikke til ..

Har ikke lige http ting der virker lige nu så det var frit for
hukommelsen, hmm der må da være nogle der har det man kan
låne..

Fra : Lars Overgaard

Dato : 24-02-01 03:04

"Flemming Riis" <flemming@riis.nu> skrev i en meddelelse

> Har duelund ikke det liggende eller er det ICS

Det er ICS, Duelund er fransk indendørs verdensmester i

/Lars