Problem med at tænde mit Abit BE6-II-Raid ~
Fra : thomas5

Dato : 30-09-02 08:34

*Det er uhyre problematisk at tænde Abit BE6-II-Raid bundkort, der står
godt nok i manualen at man enten skal bruge ps/2mus eller win98-tast.
for at få det tændt, ingen af delene virker. JEg har kun haft det tændt
få gange, og det var hvis jeg bruge brugte hot-key-funktionen
(ctrl++f1), os så umiddelbart derefter trykke på start-knappen > Men det
kan den kun, hvis hverken HD Floppy, eller cd-rom er sat til strømmen!

JEg har prøvet at resette bios'en, prøvet alle de indstillinger der stod
i manualen!> Men det hjalp ingenting...

Er der nogen som har prøvet samme surdej?????

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 30-09-02 09:20

thomas5 wrote:
> (ctrl++f1), os så umiddelbart derefter trykke på start-knappen > Men det
> kan den kun, hvis hverken HD Floppy, eller cd-rom er sat til strømmen!

Sikker på at bagsiden af bundkortet ikke rører ved noget som det ikke skal?