Træer / bark / blade - bogen om
Fra : Schubert

Dato : 29-09-02 20:51

Hej

Jeg søger en bog som, har en god illustration af hvordan den forskellige
træers blade og bark ser ud.

Helst en bog med billeder af træerne i fuld figur.

Schubert

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-09-02 21:28

On Sun, 29 Sep 2002 21:50:59 +0200, "Schubert"
<schubert@FJERNDETTEcomplex.dk> wrote:

>Jeg søger en bog som, har en god illustration af hvordan den forskellige
>træers blade og bark ser ud.
>
>Helst en bog med billeder af træerne i fuld figur.

Jeg har et par stykker som hedder 'Træer i Danmark og øvrige Nordeuropa'
som er i to bind.

Jeg troede egentlig de var en del af Lademanns Planteleksikon, men ved
nærmere eftersyn viser det sig at de er fra Forlaget Danmark.

ISBN-numrene er:
bind 1: 87-15-07693-8
bind 2: 87-15-07694-6
samlet: 87-15-07683-0

Jeg aner dog ikke om bogen stadig kan fåes nogle steder.

http://www.gartneriet.dk
- nu med link til egne billeder fra Aero-koncerten
med Jean Michel Jarre

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 30-09-02 08:35

Bedre er Træer & buske af Jean-Denis Godet ISBN: 87-14-20247-6

Fra : Schubert

Dato : 30-09-02 22:47

Tak, så har jeg da lidt at gå efter

Schubert