FLS fil til Nokia 3210 v. 5.01
Fra : Lars Nielsen

Dato : 29-09-02 17:24

Nogen som har ovenstående fil liggende eller ved hvor den ligger på
nettet?!?
Jeg kan vel ikke bruge en nyere fls-fil (f.eks. 6.00) når min software kun
er v. 5.01?

PS. Jeg har et unlock kabel til Nokia (til parallelport).

- Lars

Fra : Rico Rødby

Dato : 29-09-02 17:48

skriv til mig på mail: rico@nokia-unlock.info så skal jeg sende dig fls full
flash med version 6.0

- den kan du sagtens lige i din mobilos

ps, et unlock kabel er et serielt kabel, et flasher kabel er et parallel
kabel...

- mvh Rico

pps. jeg ligger snarest alle de nokia fls full flashes jeg har på min
www.nokia-unlock.info bar ehvis nogen skulle være interesseret

Fra : Lars Nielsen

Dato : 30-09-02 18:49

Sender du filen til mig eller??? *smiler*

Har et flasher-kabel (parallel-kabel)....

- Lars

Fra : Rico Rødby

Dato : 30-09-02 18:52

skriv til mig på mail rico@nokia-unlock.info, så skal jeg besvare med