genetablere post i outlook
Fra : Nicky

Dato : 29-09-02 16:23

min kæreste har f[et slettet al sin post... jeg har anskaffet mig et
recovery program men hvilke filer skal jeg kigge efter og hvor skal de ligge
bagefter __

håber der er nogen der kan hjælpe.

Nicky

Fra : Søren Blom

Dato : 29-09-02 17:12

"Nicky" <intercom@get2net.dk> skrev
> min kæreste har f[et slettet al sin post... jeg har anskaffet mig et
> recovery program men hvilke filer skal jeg kigge efter og hvor skal de
ligge
> bagefter __

Hvordan har hun fået slettet det?

Problemet er jo lidt at alle mail ligger i den fil der hedder outlook.pst og
er den fil der ikke og mailen ikke er i slettet post mappen, så aner jeg
ikke lige hvad man stille op.

Hvilken version af Outlook er der tale om?

--
Søren Blom
soren@blom.dk