Nistret gulvmaling i kælder
Fra : LeifCNielsen

Dato : 29-09-02 15:04

I gamle dage - for ca 25 år siden - blev de fleste etageopgange malet
med en maling, der typisk var grøn med grå/sorte/hvide prikker
(nistret).

Kan den type - eller en tilsvarende - stadig fås?

Vi husker den som meget holdbar og slidstærk - og vi kunne derfor tænke
os at male vores kældergulv med noget lignende?

Er det en god ide - eller er der andre gode råd at få ?

Mvh
Leif Nielsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 29-09-02 21:38

Jeg mener det hedder "Spot-acryl" Det kan fås ved Sadolin i mange
forskellige farver. Jeg tvivler på at det kan bruges til gulv.

Thorleif