hvilken vaskemaskine skal jeg vælge
Fra : Rasmus

Dato : 29-09-02 14:08

Vi har lige købt hus hvori der allerede er en vaskemaskine (Blomberg
Guldsegl 2000). Og vi har en i forvejen en AEG Öko-Lavament Diplomat. Så nu
er spørgsmålet: Hvilken skal vi vælge at beholde?

Her er lidt data om de to maskiner:

AEG: 4-5 år gammel den har været brugt til én eller to personer i den tid.
Så den har ikke været brugt rigtigt meget.

Blomberg. 4 år gammel. Har været brugt to år af en børne familie + 2 år at
to mennesker.

Venlig Hilsen

Rasmus

Fra : Inger Pedersen

Dato : 29-09-02 14:40

"Rasmus" <nospam@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nu
> er spørgsmålet: Hvilken skal vi vælge at beholde?

I kender jo AEG'en. Prøv at bruge Blomberg'en nogle gange - så kan I se,
hvilken af dem, I bedst kan lide.
Jeg kender ikke Blomberg, men mine AEG'er har holdt et sted mellem 15 og 20
år i en stor familie og med vask af MEGET arbejdstøj, en gang imellem søm og
skruer i lommerne, sand i sokkerne, osv.osv.

Hilsen Inger

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 29-09-02 16:10

"Rasmus" <nospam@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
nu
> er spørgsmålet: Hvilken skal vi vælge at beholde?

Jeg ville ikke være i tvivl.

Jeg ville beholde AEG'en.

Min erfaring er det er MEGET bedre kvalitet

Mvh.

Kim