address book
Fra : Kent Friis

Dato : 29-09-02 12:08

Hej

er der nogen der er stødt på et godt gtk/gnome baseret address book
program - jeg vil gerne selv kunne bestemme hvilke felter jeg vil
have, fx 3 * telefonnr. (hjem, arbejde, mobi), og et billede af
personen.

Den indbyggede i Mozilla (1.0) kan ikke klare billede, men fungerer
ellers rimelig godt.

Programmet skal naturligvis kunne åbne URL'er og e-mail adresser i min
foretrukne browser hhv. e-mail program. (Browseren er naturligvis
Mozilla, men et rigtig godt e-mail program er jeg ikke stødt på endnu).

Mvh
Kent
--
You haven't seen _multitasking_ until you've seen Doom and
Quake run side by side

Fra : Mads Sejersen

Dato : 29-09-02 15:00

I artikel <an6muq$s82$1@sunsite.dk>, skrev "Kent Friis"
<leeloo@phreaker.net>:

> [...]
> foretrukne browser hhv. e-mail program. (Browseren er naturligvis
> Mozilla, men et rigtig godt e-mail program er jeg ikke stødt på endnu).

Måske kan evolution klare det (http://www.ximian.com/products/evolution).

Mvh. Mads Sejersen

Fra : Michel Komischke

Dato : 29-09-02 16:06

On Sun, 29 Sep 2002 16:00:05 +0200, Mads Sejersen wrote:

> Måske kan evolution klare det (http://www.ximian.com/products/evolution).

Nej det kan den ikke.

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Kent Friis

Dato : 29-09-02 18:13

Den Sun, 29 Sep 2002 17:05:43 +0200 skrev Michel Komischke:

>Nej det kan den ikke.

Hvilke af punkterne kan den ikke? Hvis ikke det lykkes at finde et
program der kan det hele, så må jeg jo til at sammenligne, for at finde
der der kan de fleste af tingene.

Mvh
Kent
--
A Elbereth Gilthoniel, silivren penna míriel
o menel aglar elenath! Na-chaered palan-díriel

Fra : Mads Sejersen

Dato : 29-09-02 22:02

I artikel <an7cau$3nt$1@sunsite.dk>, skrev "Kent Friis"
<leeloo@phreaker.net>:

> Hvilke af punkterne kan den ikke? Hvis ikke det lykkes at finde et
> program der kan det hele, så må jeg jo til at sammenligne, for at finde
> der der kan de fleste af tingene.

Tjah ... jeg har det ikke installeret lige nu, så jeg kan ikke lige
umiddelbart sige hvad det kan og hvad det ikke kan. Men hvis du leder
efter et email-program, så burde du prøve det, og se om det ikke lever op
til dine krav, eller om dine krav ikke kan nedprioriteres.

Men du kan jo starte med at kigge på de screenshots der er på siden.

Mvh. Mads Sejersen

Fra : Kent Friis

Dato : 30-09-02 18:43

Den Sun, 29 Sep 2002 23:02:09 +0200 skrev Mads Sejersen:
> [...]
>til dine krav, eller om dine krav ikke kan nedprioriteres.
>
>Men du kan jo starte med at kigge på de screenshots der er på siden.

Jeg har før kigget på Evolution, men i første omgang er det ikke et
e-mail program jeg er ude efter - det kommer nok senere, når jeg finder
ud af hvad det egentlig skal kunne.

Mvh
Kent
--