Utroskab
Fra : Web Woman

Dato : 29-09-02 08:51

"Bodil Grove Christensen" <grovebgcNOSPAM@post8.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d961f8d$0$69028$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Når man ellers læser bladet, skulle man tro, at utroskab
> og partnerbytte var dagligdag i Danmark, og normalt og
> velanset. Ja, at man nærmest er unormal, hvis man ikke
> dyrker den slags.

Utroskab er vel en slags dagligdag i Danmark.

Når danske og udenlandske ugeblade beder læserne svare på, om de har været
utro, er resultaterne stort set altid de samme:

Ca. 70% af alle mænd, der har levet i et parforhold i over 10 år, har prøvet
det.
Og ca. 60% af kvinderne har været utro.

Og når genetikerne laver test på mennesker for at finde ud af, om deres
sygdomme er nedarvede, bliver der ofte taget prøver af hele familien. I
cirka 10% af prøverne viser det sig, at patienternes fædre ikke er de
biologiske fædre.

Mvh. Lisbeth

Fra : Sott

Dato : 29-09-02 11:42

"Web Woman" <anaeitis @ pc.dk> skrev i en meddelelse

> Utroskab er vel en slags dagligdag i Danmark.

Føj...

Måske det er det for nogle, bestemt ikke for alle.

Jeg tager skarpt afstand fra utroskab - synes det
er en modbydelig handling at bringe ind i et for-
hold, som skulle bygge på tillid til hinanden.

/Søs

Fra : Marianne

Dato : 29-09-02 12:19

> [...]
> sygdomme er nedarvede, bliver der ofte taget prøver af hele familien. I
> cirka 10% af prøverne viser det sig, at patienternes fædre ikke er de

Lige den del af historien har jeg hørt var en skrøne. Ved du, om det er
rigtigt - tallet lyder vanvittigt højt i mine ører. ?
Men det er da en god historie.

Marianne

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-09-02 12:59

> Lige den del af historien har jeg hørt var en skrøne. Ved du, om det
> er rigtigt - tallet lyder vanvittigt højt i mine ører. ?

Jeg har hørt det flere steder efterhånden. For én ud af ti børn er "far" i
virkeligheden ikke far.

> Men det er da en god historie.

Jeg køber den. Hvis utroskabtallene passer, bliver det jo bare mere
sandsynligt.

--
Med venlig hilsen, Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : lase@mail.dk

Dato : 30-09-02 18:52

Hvad er så utroskab er det den platoniske eller den fysiske utroskab
vi snakker om.
For hvad er værst: at sidde i kirken og tænke på kroen eller at sidde
på kroen og tænke på kirken.

mvh lars

Fra : Web Woman

Dato : 30-09-02 19:14

<lase@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er så utroskab er det den platoniske eller den fysiske
> utroskab vi snakker om.

Jeg er - uden at tage stilling til, hvad der er værst/bedst - gåe ud fra, at
det er den fysiske utroskab, der er tænkt på og svaret på.

Handler det kun om mental utroskab er der næppe mange, der kan sige sig fri
for et par sidespring i ny og næ *S*

Mvh. Lisbeth