Bundkort + strømforsyning
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-02 01:49

Hejsa

Jeg regner med at skifte bundkortet og cpu'en ud i min computer til et
ECS K7S5A og en Duron 1300 mhz. Min strømforsyning er kun på 250W, men
de skriver på IT-butikkens hjemmeside at bundkortet kræver 300W.
Kan det virkelig passe?!? Er det ikke kun hvis man vil have en
XP-processer i? På ECS's hjemmeside kan jeg ikke finde noget om
hvilken strømforsyning der kræves, ud over at det skal være en ATX

mvh Rolf

Fra : Snippermanden

Dato : 29-09-02 14:40

<Rolf Karstensen> wrote in message
> [...]
> XP-processer i? På ECS's hjemmeside kan jeg ikke finde noget om
> hvilken strømforsyning der kræves, ud over at det skal være en ATX

Hvad er årsagen, til at du vælger K7S5A?

Med mindre det er fordi du gerne vil udnytte gamle SD-RAM moduler vil du få
meget mere ud af enten:

A7V266-C ATX 589 kr.
K7VTA3 V3.X ATX 558 kr

Du ved også godt at en XP1600 kun koster 150 kroner mere end en duron?

Umiddelbart skal du ikke forvente problemer med din strømforsyning uanset
hvad du vælger

mvh,
Snippermanden