CSS-3 implementation i IE6 ?
Fra : Martin

Dato : 28-09-02 23:32

Er der nogen der har afprøvet nogle af de nye CSS-3 koder i IE6 SP1 - f.eks
<angel> ?

Findes der en CSS validator hos MS hvor man kan få læst koderne og få en
liste over valide og i hvilke browsere de fungerer ?

MVH Martin

Fra : Claus Sørensen

Dato : 29-09-02 14:14

Martin wrote:

> Findes der en CSS validator hos MS hvor man kan få læst koderne og få en
> liste over valide og i hvilke browsere de fungerer ?

Da CSS3 ikke er andet end i udkast-fasen og altså stadig på tegnebrædtet, så
det ville ikke være en god idé med en validator før, CSS3 er blevet
retificeret.

Hvis der er nogle bestemte elementer i CSS3, som du gerne vil have klarhed
over med hensyn til understøttelse, så er jeg villig til at oprette en side
til formålet.

De herligste hilsner

Fra : Martin

Dato : 30-09-02 20:54

Claus Sørensen <cs@chbs.dk> wrote in

> Da CSS3 ikke er andet end i udkast-fasen og alts† stadig p†
> tegnebr‘dtet, s† det ville ikke v‘re en god id‚ med en validator f›r,
> CSS3 er blevet retificeret.

Så har jeg misforstået W3C hvor det så ud til at være færdigt i April 2002.
Men det kunne da være meget sjovt om du lavede en demoside med de effekter
som allerede fungerer i Mozilla.

Venligst Martin

Fra : Claus Sørensen

Dato : 30-09-02 21:50

Martin wrote:

> [...]
> 2002. Men det kunne da være meget sjovt om du lavede en demoside med de
> effekter som allerede fungerer i Mozilla.

Prøv at kigge på siden for test af CSS3:

http://std.chbs.dk/css/css3/

Der er ikke så mange test igen (kun en enkelt), men hvis du eller andre
finder browsere, som understøtter en eller flere elementer af CSS3 (og som
ikke er i CSS1 eller CSS2), så er jeg meget interesseret.

De herligste hilsner