brugerne selv kan oprette
Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 28-09-02 16:15

Hvis jeg vil lave en side hvor brugerne selv kan oprette/ (slette deres
egen ) annoncer hvordan gør jeg nemmest det ??

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-09-02 16:44

Jagtformidling.dk escribió / skrev

> Hvis jeg vil lave en side hvor brugerne selv kan oprette/ (slette
> deres egen ) annoncer hvordan g›r jeg nemmest det ??

Så skal du have fat i noget serverside programmering ala ASP, PHP,
Coldfusion, CGI, JSP eller et af de 1000 andre serverside sprog. Med
almindeligt javascript kan den salgs ikke laves.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Krister

Dato : 29-09-02 10:16

On 28/09/02 17:14, in article
3d95c76e$0$84667$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Jagtformidling.dk"
<john@jagtservice.dk> wrote:

> Hvis jeg vil lave en side hvor brugerne selv kan oprette/ (slette deres
> egen ) annoncer hvordan gør jeg nemmest det ??

Hej John

Det skal gøres med server side skripting med database, PHP, ASP eller noget
lignende.

Krister