CSS
Fra : Anders Markussen

Dato : 27-09-02 20:10

Kan I hjælpe mig her ?

Jeg har tre mindre knapper i toppen som fungerer fint, men hvorledes får
jeg lidt luft før og efter selve teksten på kanppen ?
(Jeg vil IKKE have fast knapbredde)

..sidetopmenu {
font-weight : bold;
text-decoration: none;
text-align: center;
line-height: normal;
width: auto;

Jeg stopper CSS virkningen i stylesheetet med /* men så er alt
efterfølgende også inaktiveret. Hvordan aktiverer jeg den efterfølgende
kode ?

Mange venlige hilsener

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-09-02 20:42

Fri, 27 Sep 2002 19:09:56 +0000 (UTC), skrev Anders Markussen
<AndersMarkussen@hotmail.com>:

>Jeg har tre mindre knapper i toppen som fungerer fint, men hvorledes får
>jeg lidt luft før og efter selve teksten på kanppen ?

padding-left: antalpx og padding-right: antalpx
eller %, pt, em

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-09-02 20:41

Anders Markussen skrev:

> Jeg har tre mindre knapper i toppen som fungerer fint, men
> hvorledes får jeg lidt luft før og efter selve teksten på
> kanppen ? (Jeg vil IKKE have fast knapbredde)

Padding?

> Jeg stopper CSS virkningen i stylesheetet med /* men så er alt
> efterfølgende også inaktiveret. Hvordan aktiverer jeg den
> efterfølgende kode ?

*/

Kommentarer i CSS er afgrænset af /* og */ -der helst skal optræde
parvist.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)