hvornår sår jeg
Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 27-09-02 18:15

Har fået nogle friske stokrose-frø igår.
Kan jeg smide dem idag, på voksestedet,
eller skal jeg vente til foråret ?
Hilsen Lonnie

Fra : Søren Vagner

Dato : 27-09-02 19:36

Vent til forår

Fra : Helle Skoett

Dato : 27-09-02 23:34

"Søren Vagner" <vagner@city.dk> skrev i en meddelelse
> Vent til forår

Hvorfor det?
Jeg købte nogle frø sidste år fra Frøposen, og der stod, at man med fordel
kunne så efterår. Det gjorde vi, og med et fint resultat. De blomstrede
denne sommer - sent på sommeren ganske vist, men jeg sparede da en
vækstsæson.
Har det noget at gøre med, at de er friske - det kunne man da tro, at mine
også var, selvom de var pakket pænt i poser

--
jordnær hilsen
helle s