Yamaha BWS 30/45 spørgsmål?
Fra : Henning Lund

Dato : 27-09-02 15:43

Ovennævnte model skulle kunne fåes i både 30 og 45 model, hvordan ser
man forskellen ? Jeg tænker her på om der kan ses noget ud fra
stelnummeret, eller hvordan konstanterer man om det er den ene eller den
anden model? Nogen som har et bud?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Thomas

Dato : 28-09-02 01:08

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> man forskellen ? Jeg tænker her på om der kan ses noget ud fra
> stelnummeret, eller hvordan konstanterer man om det er den ene eller den

Det kan ses ud fra stelnummeret. Imoprtøren kan ud fra stelnummeret se om
der er tale om en 30/45 knallert. Da scooterne bliver Type godkend enten som
30/45 knallert.

Det er en god ting at få undersøgt fordi hvis man ikke har bil/mc kørekort
lyder bøden på 5000kr. første gang man bliver stoppet. Hvis scooteren
egenligt er typegodkendt som en 45 knallert men køre rundt som en 30'er.

Mvh. Thomas

Fra : Henning Lund

Dato : 28-09-02 10:29

Thomas skrev:

Og jeg takker for svaret

> Det kan ses ud fra stelnummeret. Imoprtøren kan ud fra stelnummeret
> se om der er tale om en 30/45 knallert. Da scooterne bliver Type
> godkend enten som 30/45 knallert.

Aha kan jeg som ikke importør se hvilken der er tale om?

> [...]
> kørekort lyder bøden på 5000kr. første gang man bliver stoppet. Hvis
> scooteren egenligt er typegodkendt som en 45 knallert men køre rundt

Ja det er smart, hehe jeg skulle nemlig hjælpe en med et køb af sådan en
30ér model, men ville gerne vide hvordan vi sikrede os at det virkelig
var en 30ér, jeg har set flere gange at 45ér er blevet solgt som 30ér og
det er sq ikke så smart.