Fiskepladser Kramnitze - Rødby
Fra : Karen Seiersen

Dato : 27-09-02 12:09

Hej NG

Nogen som kan anbefale gode fiskepladser ved
Kramnitze.

Der er tale om kyst m.v. samt P & T søer.

Vi er en lille "klub" af fiskere på 9 stk.
mænd og kvinder som skal derned i uge 14 år 2003.

Jeg har lovet at undersøge hvilke muligheder som der er.

Hjælp modtages meget gerne.

Mvh. Karen

Fra : Michael Andersen

Dato : 27-09-02 12:40

Hejsa!

Har hørt at der til tider skulle være et temmelig godt kystfiskeri ved
Kramnitze. Har dog aldrig selv været der og kan derfor ikke anbefale nogle
bestemte pladser. Se evt. dette indlæg
http://www.kandu.dk/dk/news/182980/groupid/20213
Med hensyn til P & T kan du prøve at tjekke dette link:
http://home6.inet.tele.dk/ploug/hoby.htm

Michael

Fra : Karen Seiersen

Dato : 27-09-02 21:35

Hej Michael

Mange tak for dit svar og dine rigtige gode link !!!

Der skulle nok være nogle muligheder.

Evt. flere som kan komme med forslag ? så modtages det med glæde.

Aner ikke hvad som er sket ... jeg må ha' klovnet i det
for mit indlæg er gået hen og blevet "usynligt"
jeg må ha slettet det fordi jeg ville redigere og tilføje
Rødby.

venlig hilsen Karen

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 27-09-02 21:39

Hej Karen

Du kan sikkert også hente nogle tips ikke kun om
Kramnitze men om hele området på denne side:
http://hjem.get2net.dk/Lystfiskeri_paa_Lolland-Falster/

Velkommen til og knæk og bræk.

Mvh
Flemming Pedersen

Fra : Karen Seiersen

Dato : 30-09-02 20:38

Flemming Pedersen <flemsing@post4800.dk> wrote:

> Hej Karen
>
> Du kan sikkert også hente nogle tips ikke kun om
> Kramnitze men om hele området på denne side:
> [...]

Hej Flemming

Mange tak for din respons med linket som virker ret så
interessant. der er helt sikkert noget at hente der, også
til andre lejligheder.

Manhe hilsner Karen

PS: Undskyld mit sene svar, men havde gæster hele weekenden.