sild
Fra : Aske

Dato : 27-09-02 07:59

er der nogen der ved hvor man kan finde høstsildene ?

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 27-09-02 08:11

"Aske" <arne.jensen@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor man kan finde høstsildene ?

Jeg tror det var i køledisken ved siden af osten i Bilka, Horsens jeg så dem
sidst.
Håber for dig, der er andre der har et bedre svar.

-
Med venlig hilsen
Ebbe

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 27-09-02 08:28

On Fri, 27 Sep 2002 08:59:16 +0200, "Aske" <arne.jensen@newmail.dk>
wrote:

>er der nogen der ved hvor man kan finde høstsildene ?

Hvis jeg husker rigtig, var høstsildene meget tidlig ude i år, så om
de er der stadig, tror jeg ikke. Prøv evt. at ringe til "Lystfiskeren"
i Hvide Sande. De har altid en føling med hvad der sker på vestkysten.

Mvh. Brian
--
Min private babeside - nu med IPIX billeder.
http://www.patricia-brinch.dk (Ved e-mail, slet 2xBEDSTE)

Fra : leif Nielsen

Dato : 29-09-02 20:39

Aske skrev i meddelelsen
<3d94013c$0$69054$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>er der nogen der ved hvor man kan finde høstsildene ?

Hej Aske

Jeg har fra flere steder hørt at der allerede er godt gang i sildefiskeriet
på Øresund .

Hilsen Leif Nielsen

Fra : Per Müller

Dato : 01-10-02 21:48

Hej

Jeg var ude i søndags på Øresund.
Aldrig har jeg set fanget så mange sild. Jeg var ude med ms Skipper, som
sejlede fra kalkbrænderi havnen.

Der blav kun fanget 3 torsk, hvor gennemsnitlig vægt var mellem 2 og 3 kg.
Men sild var der masser af.

Mvh

Per