Åben Access db
Fra : Henrik

Dato : 23-02-01 16:01

Hejsa
Jeg har en Access database der ligger på en server, jeg kan se at databasen
er "åben", der er en bruger på.
Problemet er det der ingen bruger er logget på databasen.

Hvordan får jeg fortalt databasen dette !!!

Henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-02-01 18:15

"Henrik" <absalon@it.dk> skrev:

> [...]
>at databasen er "åben", der er en bruger på.
>Problemet er det der ingen bruger er logget på databasen.
>
>Hvordan får jeg fortalt databasen dette !!!

Hvis du er sikker på at der ikke er nogen der har basen åben kan du
slette *.ldb-filen - det er den der markerer at filen er åben. Det
kræver administratorrettigheder at slette den.

FUT: dk.edb.database.ms-access (svar havner i Access-gruppen)

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)