Installation af debian woody
Fra : kasper

Dato : 26-09-02 12:17

Jeg er ved at installere debian 3.0 for første gang.
Jeg installerer fra cd (nonus) og det hele ser ud til at køre fint
indtil den skal installere selve systemet - så kommer den med fejlen
debootstrap afsluttedes med en fejl (afslutningsfejl 1)
Derefter går den tilbage så jeg kan installere forfra.
Hvad er der galt?

/Kasper

Fra : BS

Dato : 26-09-02 20:48

Sjovt nok så har jeg nøjagtigt det samme problem, hvad gør vi
forkert???

Mvh BS

Fra : Christian Rishoej

Dato : 27-09-02 00:02

"BS" <NO_SPAMM@ME.DK> wrote in message
> Sjovt nok så har jeg nøjagtigt det samme problem, hvad gør vi
> forkert???

Har I forsoegt med bootdisks? Giver det samme fejl?

Og hvad staar der i loggen? (ALT + F2 eller saadan)

Christian