Spørgsmål til GoLive 6.0 ?????
Fra : QxZ

Dato : 26-09-02 11:42

Hej Ng.

Jeg bruger Golive 6.0.

Jeg er forholdsvis nybegynder og vil grene lave mig egen templets til min
hjemmeside.

Hvordan gør man det i GoLive 6.0. Skal man bruge et bestemt program eller
kan man lave templets med GoLive 6.0 ?????

Hvordan får jeg plasseret et billede helt ude i kantil af min hjemmeside,
det er lige som om der er en "margen". ????

På forhånd tak.

M.v.h.

Torben

Fra : QxZ

Dato : 30-09-02 10:26

Er der slet ikke nogen i denne NG der kan svare på mit spørgsmål !!!!!!!!!!

M.v.h.

QxZ

Fra : jopa

Dato : 30-09-02 10:38

"QxZ" <qxz@ofir.dk> skrev ..
> Er der slet ikke nogen i denne NG der kan svare på mit spørgsmål
!!!!!!!!!!

Nu er det sådan at denne gruppe beskæftiger sig primært med HTML/CSS,
problemer og jeg gætter på at der ikke er så mange herinde der bruger
ovenstående, så prøv evt

Kan være du er heldig der

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-09-02 10:51

QxZ wrote in <3d92e482$0$84687$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Hvordan gør man det i GoLive 6.0. Skal man bruge et bestemt program eller
> kan man lave templets med GoLive 6.0 ?????

Jeg kender ikke programmet.

> Hvordan får jeg plasseret et billede helt ude i kantil af min hjemmeside,
> det er lige som om der er en "margen". ????

Der er masser af marginer i et HTML-dokument. Løsningen på dit problem
kommer an på konteksten.

Hvordan har du tænkt dig at løse problemet? Altså ved at pille ved HTML/CSS,
eller ved at klikke lidt i GoLive?
Hvis det første er svaret, så kan du fx. give en url til siden. Så kan vi
selv se konteksten.

--
Mvh.

Niels Andersen