Password som "******"
Fra : Mette Bech

Dato : 25-09-02 20:49

Jeg er helt nybegynder ud i ASP, men det er alligevel lykkedes
mig via denne "tut"
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion12.asp#password at lave
en beskyttelse af en af mine sider med et usernavn og et password
(som virker - og det er jeg vældig stolt af).

Nu er mit spørgsmål så - kan jeg ved hjælp af et stykke kode lave
indtastningen af password om til stjerner - på samme måde som når
man f.eks. logger på til denne side?

Venlig hilsen
Mette

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-09-02 20:57

"Mette Bech" <mettes@vovhund.dk> wrote in message

> Nu er mit spørgsmål så - kan jeg ved hjælp af et stykke kode lave
> indtastningen af password om til stjerner - på samme måde som når
> man f.eks. logger på til denne side?

<input type="Password" name="strFormPassword">

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Hvis man kloner en sørøver, får man så en piratkopi?

Fra : Nano**

Dato : 25-09-02 20:57

Den boks, hvor man indtaster kodeordet, skal du ændre koden:
<input type="text" name="Adgangskode" size="20">
til
<input type="password" name="Adgangskode" size="20">

Fra : Mette Bech

Dato : 25-09-02 21:02

Det var da enkelt - 1000 tak for hjælpen begge to.

:0) fra Mette